Δευτέρα 10 Μαΐου 2010


Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟ "ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ"


"ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΜΙΖΕΣ, ΑΠΛΑ ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ"!
«Κατά το 2006, έτος αγοράς της οικίας μου, επωλήθη το μόνο περιουσιακό στοιχείο που είχα στην Πάτρα, επειδή πλέον η κοινοβουλευτική δραστηριότητά μου είχε παγιωθεί στην Αθήνα και δεν υπήρχε πιθανότητα επιστροφής στην γενέτειρά μου. Ένα σπίτι είχα στην Πάτρα, επωλήθη και ένα μόνο σπίτι έχω στην Αθήνα. Γεγονός και πρακτική που ακολουθούν χιλιάδες συμπολίτες μας, πώληση ενός περιουσιακού στοιχείου και λήψη δανείου για την απόκτηση του μόνου ακίνητου που έχω και κατοικώ σε αυτό. Δεν προστέθηκε κάτι στη προσωπική περιουσία μου, όπως συμβαίνει στην πλειονότητα, αλλά εκποιήθηκε το μόνο περιουσιακό στοιχείο μου και αγοράσθηκε η μοναδική κατοικία μου.»

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ωραια. να ανοιξουν οι λογαριασμοί του κ. Σπηλιωτόπουλου να δούμε τι λεφτά, που και πότε τα βρήκε!!! ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΓΛΙΤΣΕΣ ΟΛΕΣ!!! ΑΝΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΚΑΡΙΟΛΗ ΑΡΗ!

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω οτι ο Αρης είχε ήδη δείξει το πόθεν έσχες απο περιουσία παλια και είχε ήδη πολύ ψηλούς λογαριασμούς απο οικογενειακή περιουσία για να μην αμφισβητηθεί. Πριν 4 χρόνια ήταν 5ος στη λίστα περιουσίας πίσω απο Μπακογιάννη, Παπανδρέου κτλ βεβαιως βεβαιως

Δημοσίευση σχολίου