Κυριακή 16 Μαΐου 2010


¨ΕΙΧΑ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΖΟΓΟ"


ΑΝΟΙΞΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ!
"Ασχολήθηκα με τον τζόγο και είχα φτάσει σε πολύ δύσκολη θέση. Δεν μπορώ να χαλιναγωγήσω τα πάθη. Μου δημιουργούσε πρόβλημα για περίπου 30 χρόνια και είμαι 60. Είμαι ένας άνθρωπος μέσα στην ανδρεναλίνη... Είμαι ένας άνθρωπος που μου αρέσει να υπάρχω, να πάσχω, να νιώθω" λέει ο Γιώργος Παρτσαλάκης. Ο τηλεοπτικός "Τίγρης" αποκαλύπτει ότι χώρισε πρόσφατα και ότι αυτός ο χωρισμός στοίχισε στον αγαπημένο του γιο που είναι μόλις 11 ετών. "Θέλω να βρω τον έρωτα, όταν θα κλείσω τα μάτια μου θα σταματήσει να με απασχολεί αυτό" λέει ο γνωστός ηθοποιός και παραδέχεται ότι έχει κλάψει για πολλές γυναίκες. Γενικά κλαίει! "Η άποψη να περάσουμε αυτή τη ζωή μέσα στην κοινωνία με βρίσκει αντίθετο γιατί αυτό το μοντέλο δεν παράγει ζωή, άρα είναι ύβρι προς της ίδια την ζωή" σχολιάζει για την gay κουλτούρα στην τηλεόραση.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου