Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010


ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ ΦΕΡΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ


ΠΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ!
Μόλις δύο μήνες έμεινε στην τεχνική ηγεσία της Αλ Αχλί, ο Χενκ τεν Κάτε. Ο Ολλανδός τεχνικός υπέβαλε την παραίτηση του με την ήττα με 5-0 από την Αλ Σαντ του Ντουμπάι για το Τσάμπιονς Λιγκ Ασίας.Ο πρώην τεχνικός του Παναθηναϊκού δήλωσε ντροπιασμένος αλλά πως ήταν... η χειρότερη μέρα της καριέρας του: «Ντρέπομαι για ό,τι έγινε, τόσο για το σύλλογο όσο και για τον εαυτό μου. Ήταν η χειρότερη μέρα της καριέρας μου. Αισθάνομαι πως δεν είμαι ο κατάλληλος άνθρωπος για να αλλάξω τη νοοτροπία της ομάδας. Προσπάθησα από την πρώτη στιγμή να δημιουργήσω ένα πιο επαγγελματικό περιβάλλον, με περισσότερη και πιο σκληρή προπόνηση και μεγαλύτερο επαγγελματισμό από τους παίκτες. Όμως δεν βρήκα καθόλου ανταπόκριση. Γι'αυτό μετά τον αγώνα υπέβαλα την παραίτησή μου και η απόφασή μου είναι οριστική. Είμαι περήφανος άνθρωπος, μισώ την ήττα και αν χάσω θα πρέπει να έχω την αίσθηση πως έκανα ό,τι μπορούσα για να αποφύγω κάτι τέτοιο. Ωστόσο δεν έχει νόημα όταν χάνεις αμαχητί. Οι παίκτες μου δεν πάλεψαν ο ένας για τον άλλο, δεν στάθηκε ο ένας στο πλευρό του άλλου».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου