Πέμπτη 25 Μαρτίου 2010


Η MONICA ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΕΤΑΙ ΓΥΜΝΗ ΚΑΙ ΕΓΚΥΟΣ


ΓΥΝΑΙΚΑΡΑ
Η γνωστή ηθοποιός, έξι χρόνια μετά την πρώτη της εγκυμοσύνη εμφανίζεται γυμνή και πάλι έγκυος στο εξώφυλλο της Vanity Fair.
Η Ιταλίδα σταρ βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο εγυμοσύνης αλλά τολμά να κάνει γυμνή φωτογράφηση, για τις ανάγκες του περιοδικού Vanity Fair. H 45χρονη ηθοποιός είναι παντρεμένη με τον συνάδελφό της Vincent Cassel και περιμένει το δεύτερο παιδί τους.
Δεν νιώθω γενναία, απλά τυχερή. Έχω ήδη μια υγιή κόρη από μία φυσιολογική γέννα, και μέχρι στιγμής και η δεύτερη εγκυμοσύνη μου είναι καλή και χωρίς επιπλοκές." δηλώνει η ηθοποιός. Η Monica Bellucci έχει κάνει φωτογράφηση με πρώτο πλάνο την γυμνή φουσκωμένη κοιλιά της και στην πρώτη της εγκυμοσύνη.
"Όταν το πρωτό μου παιδί θα είναι 20 ετών, εγώ θα είμαι ήδη 60. Και λοιπόν; Ο κόσμος έχει αλλάξει και μια γυναίκα μπορεί να γεννήσει και στα 40 της" τόνισε η πανέμορφη Monica.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου