Πέμπτη 25 Μαρτίου 2010


Ο ΚΟΡΚΟΛΗΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΣΤΗ ΝΕΤ


"ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟΣ"
Ο Στέφανος Κορκολής μιλά για τις προσωπικές του στιγμές, τις δύσκολες, αλλά και τις όμορφες, που έχει ζήσει μέχρι σήμερα. Αυτή την Κυριακή στην εκπομπή "Προσωπικά" της 'Ελενας Κατρίτση στη ΝΕΤ. Μιλά για την «αυλή» που είχε: «Είχα “αυλή” από τη βλακεία και την αφέλειά μου δυστυχώς. Προφανώς, ό, τι φαιά ουσία έχω την ξοδεύω στη μουσική μου και στα άλλα είμαι αφελέστατο άτομο… Σήμερα είμαι πια προσεκτικός… Έχω περιορίσει πάρα πολύ τον κύκλο των φίλων μου. Είναι πια μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού…». Μιλά για την οικογένειά του, που του έχει σταθεί βράχος, για τον «άγγελο της ζωής του» όπως αποκαλεί τη μητέρα του και για τα χρόνια της εφηβείας του όταν αρρώστησε η μητέρα του: «Αρρώστησε σε πολύ νεαρή ηλικία από μια ανίατη ασθένεια Gravis, η οποία παραλύει τους μυς. Ζήσαμε πολλές φορές την άκρη κι αυτό με έχει σημαδέψει. Είναι κάτι που δεν πρόκειται να φύγει ποτέ από την ψυχή μου. Το σπίτι μου, από εκεί που είχε άσπρους τοίχους, ξαφνικά έγιναν γκρι…». Μιλά για το πιο τραγικό συμβάν που συνέβη στη ζωή του και για τους ανθρώπους που τον έβλαψαν στο παρελθόν: «Τους ξεπερνάω, τους ξεχνάω. Δεν είμαι εκδικητικός άνθρωπος. Υπάρχει μια έκφραση που τη λέω και την πιστεύω «υπάρχει Θεός». Δε θα γίνω εγώ κριτής των άλλων. Τους έχω συγχωρέσει, δεν κρατάω καμία κακία… Έχω πόνο μέσα μου αλλά αυτός ο πόνος δεν είναι δηλητήριο προς τα έξω, είναι προς τα μέσα, το οποίο σιγά - σιγά το απορροφά ο οργανισμός και γίνεται αντίδοτο…»

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου