Τετάρτη 31 Μαρτίου 2010


ΣΕ ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΗ ΠΑΕΙ Η ΣΑΚΙΡΑ


ΕΙΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ!
Η σέξι Κολομβιανή τραγουδίστρια Shakira, η οποία έχει σημαντικές επιτυχίες στο ενεργητικό της, αποκάλυψε σε συνέντευξή της ότι ξεκίνησε να πηγαίνει σε ψυχοθεραπευτή από το 2001, για να καταπολεμήσει τα αρνητικά συναισθήματα που έτρεφε για τον εαυτό της, εξαιτίας της χαμηλής της αυτοεκτίμησης.Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά στο περιοδικό Fabulous, "με βοήθησαν πολύ οι επισκέψεις σε κάθε τομέα της ζωής μου, από την εκτίμηση για το σώμα μου, μέχρι και τις προσωπικές μου σχέσεις. Ο θεραπευτής μού έμαθε γιατί συμπεριφέρομαι με συγκεκριμένους τρόπους και να μην νιώθω τόσο ανασφαλής. Είναι απίστευτα απελευθερωτικό να μιλάς μία ώρα με κάποιον και να μην σε νοιάζει πως θα ακουστούν αυτά που θα πεις. Ακόμα και σήμερα μιλάω τουλάχιστον μια ώρα με τον θεραπευτή μου. Έχει γίνει μέρος της καθημερινότητάς μου" και συνεχίζει:"Σε όλη τη δεκαετία των 20 ξόδευα περισσότερο χρόνο στο να ανησυχώ για αυτά που δεν είχα και δεν εκτιμούσα αυτά που είχα. Επιθυμούσα να είμαι ψηλότερη, με μακριά πόδια, λεπτότερους γοφούς, μικρότερο πισινό, ακόμα και πιο ίσια μαλλιά. Είμαι σαν όλες τις γυναίκες, γεννημένη να κριτικάρω τον εαυτό μου".Η 33χρονη τραγουδίστρια τόνισε στη συνέχεια ότι δούλεψε σκληρά για να αποκτήσει το σώμα που έχει τώρα και έχει πλέον συμφιλιωθεί με αυτό. "Δεν έχω ανέβει σε ζυγαριά εδώ και ένα χρόνο, αλλά ξέρω ότι έχω αδυνατίσει πιο πολύ και το σώμα μου είναι πιο καλοσχηματισμένο".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου