Παρασκευή 26 Μαρτίου 2010


ΞΕΣΠΑΣΕ Ο ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ


ΧΩΣΕ ΓΡΗΓΟΡΗ!
Τίποτα δεν μπορούσε να προβλέψει την αντίδραση του Γρηγόρη Αρναούτογλου κατά την διάρκεια της χτεσινής εκπομπής του με αφορμή τις Τουρκικές προκλήσεις που δέχτηκε η χώρα μας στην Εθνική μας επέτειο, 25 Μαρτίου. “Αντί να τους βάλουν όλους φυλακή, τους κλέφτες, απατεώνες, χαμένοι, ξεφτυλίσατε τα πάντα. Ντρέπομαι και που υπηρέτησα (σ.σ. στο στρατό) και το έκανα και με πολύ μεγάλη υπερηφάνεια, και κάθομαι τώρα το βλέπω και έχω νεύρα γι αυτό. Πέφτει το κεφάλι μας κάτω, το ρίχνουμε, μια ζωή υποβιβαζόμαστε, ούτε λίγο αυτή η χώρα... έχει τόσα παλικάρια, χαθήκανε γαμώτο, και σε ασκήσεις χαθήκανε παιδιά, και στο στρατό χαθήκανε, και με τα ελικόπτερα σκοτωθήκανε για να το παίζετε εσείς πολιτικοί.
Γιατί αυτή η ξεφτίλα, γιατί τόσα κλεψίματα, γιατί αυτή η ξεφτίλα να φτάνει μέχρι την Αθήνα το πλοίο το Τούρκικο και κανείς δεν αντιδράει; Τι μας πάτε φαντάρους 18 μήνες και 26, για ποιο λόγο; Τι μας μαθαίνετε; Για ποιο λόγο; Να μην μπορούμε να κρατήσουμε τίποτε, ούτε το ανάστημά μας πια; Γιατί τότε δικάζετε όποιον δεν πήγε φαντάρος; Γιατί εγώ έχασα ενάμισι χρόνο από τη ζωή μου γι αυτό το πράγμα; Γιατί το έκανα με τιμή και γούσταρα να πάω, γιατί μεγάλωσα έτσι με τον πατέρα μου να μου λέει “θα πας”. Και πήγα. Και; Ποιο είναι το μήνυμα που μου δείχνετε εσείς εκεί; Και δεν μιλάω καθόλου περί πολεμικού μηνύματος. Είμαι κατά του πολέμου. Αλλά χάσαμε τα πάντα. Μας πήραν τα παντελόνια ρε. Ευρωπαίοι μας βρίζουν, κ.....λα αγάλματα, ο άλλος έχει φτάσει στην Αθήνα. Τι είναι αυτό ρε; Και κανείς φυλακή; Ένας να πει έκανα ένα λάθος για όλα όσα συμβαίνουν σε αυτή τη χώρα. Δηλαδή τι; Αυτό το τέλος ποιο είναι; Ο πάτος που είναι; Ας βγει κάποιος να πει. Ας παραιτηθεί κάποιος. Γιατί δεν παραιτείτε κάποιος; Να πει ότι δεν μπορούμε. Να βγει κάποιος να πει “Τι κάναμε”; Εσείς τα φάγατε, εμείς τα πληρώνουμε; Που είναι αυτοί; Σε αυτή τη χώρα δεν μπορούμε να βρούμε ποιος έκλεψε; Δεν μπορούνε να μπούνε μέσα φυλακή όλα αυτά τα αληταρία που πήραν τα λεφτά; Αλήτες, ένας δεν είπε “Ναι τα 'φαγα έκανα λάθος, ζητάω συγνώμη”.Έτσι, να το βάλω εικόνισμα στο σπίτι” είπε μαινόμενος απ την ραδιοφωνική εκπομπή του ο Γρηγόρης Αρναούτογλου, ο οποίος δεν μας έχει συνηθίσει σε τέτοια ξεσπάσματα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου