Βερολίνο, Γερμανία
Η γερμανική κυβέρνηση υιοθέτησε, την Τετάρτη, ένα σχέδιο εξοικονόμησης 80 δισεκατομμυρίων ευρώ ως το 2014, με στόχο τη βελτίωση της δημοσιονομικής κατάστασης, η οποία έχει επιδεινωθεί εξαιτίας της κρίσης.
Το σχέδιο που υιοθετήθηκε από το Υπουργικό Συμβούλιο προβλέπει περικοπές στις κοινωνικές δαπάνες, για παράδειγμα στην αποζημίωση των ανέργων μακράς διάρκειας και στα επιδόματα που καταβάλλονται στους γονείς μικρών παιδιών, μειώσεις στον αμυντικό προϋπολογισμό, καθώς και την εισαγωγή ενός φόρου στα αεροπορικά εισιτήρια των πτήσεων που ξεκινούν από τη Γερμανία.
Ο φόρος αυτός θα είναι 8 ευρώ για τις πτήσεις μικρών αποστάσεων, κυρίως εντός της Ευρώπης, 25 ευρώ για προορισμούς μεσαίων αποστάσεων, περιλαμβανομένης της Μέσης Ανατολής, και 45 ευρώ για τα δρομολόγια μεγάλων αποστάσεων.
Ο φόρος, η οποίος αναμένεται ότι θα αποφέρει ένα δισεκατομμύριο ευρώ ετησίως, θα ισχύσει από 1ης Ιανουαρίου 2011. Οι αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια έχουν διαμαρτυρηθεί έντονα για την επιβολή του διαβεβαιώνοντας ότι θα έχει αρνητικές επιπτώσεις στην ανταγωνιστικότητά τους.
Οι επιχειρήσεις που λειτουργούν στη Γερμανία θα συμμετάσχουν επίσης στο σχέδιο οικονομιών της γερμανικής κυβέρνησης μέσω της αύξησης του οικολογικού φόρου και μιας μεταρρύθμισης της νομοθεσίας για τις πτωχεύσεις.
Η γερμανική κυβέρνηση υιοθέτησε, την Τετάρτη, ένα σχέδιο εξοικονόμησης 80 δισεκατομμυρίων ευρώ ως το 2014, με στόχο τη βελτίωση της δημοσιονομικής κατάστασης, η οποία έχει επιδεινωθεί εξαιτίας της κρίσης.
Το σχέδιο που υιοθετήθηκε από το Υπουργικό Συμβούλιο προβλέπει περικοπές στις κοινωνικές δαπάνες, για παράδειγμα στην αποζημίωση των ανέργων μακράς διάρκειας και στα επιδόματα που καταβάλλονται στους γονείς μικρών παιδιών, μειώσεις στον αμυντικό προϋπολογισμό, καθώς και την εισαγωγή ενός φόρου στα αεροπορικά εισιτήρια των πτήσεων που ξεκινούν από τη Γερμανία.
Ο φόρος αυτός θα είναι 8 ευρώ για τις πτήσεις μικρών αποστάσεων, κυρίως εντός της Ευρώπης, 25 ευρώ για προορισμούς μεσαίων αποστάσεων, περιλαμβανομένης της Μέσης Ανατολής, και 45 ευρώ για τα δρομολόγια μεγάλων αποστάσεων.
Ο φόρος, η οποίος αναμένεται ότι θα αποφέρει ένα δισεκατομμύριο ευρώ ετησίως, θα ισχύσει από 1ης Ιανουαρίου 2011. Οι αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια έχουν διαμαρτυρηθεί έντονα για την επιβολή του διαβεβαιώνοντας ότι θα έχει αρνητικές επιπτώσεις στην ανταγωνιστικότητά τους.
Οι επιχειρήσεις που λειτουργούν στη Γερμανία θα συμμετάσχουν επίσης στο σχέδιο οικονομιών της γερμανικής κυβέρνησης μέσω της αύξησης του οικολογικού φόρου και μιας μεταρρύθμισης της νομοθεσίας για τις πτωχεύσεις.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου