Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010


"ΠΕΡΑΣΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΜΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΩΝΤΑΣ"


ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ
Η μεγάλη τραγουδίστρια κατά την διάρκεια της συνέντευξης μίλησε και για το σοβαρό πρόβλημα υγείας που πέρασε πρόσφατα, με αφορμή την εξομολόγηση που είχε κάνει στο περιοδικό "7" . "Όταν πέρασα το πρόβλημα υγείας που είχα, ήμουν διστακτική. Φοβόμουν μήπως και δημαγωγήσω και νομίσει ο κόσμος ότι πάω να το χρησιμοποιήσω για δική μου προβολή", δήλωσε η Χαρούλα. "Θα ήθελα, όμως, να πω δυνατά ότι όλες οι γυναίκες πρέπει να προσέχουν και να ελέγχουν το στήθος τους. Πρέπει όλες μας να κάνουμε τη μαστογραφία", συμβουλεύει η τραγουδίστρια όλες τις γυναίκες. "Εγώ απ' αυτό το πράγμα γλίτωσα τελικά. Πρόσεχα πολύ τον εαυτό μου και, ευτυχώς δεν εξελίχθηκε σε πολύ σοβαρό. Πέρασα το πρόβλημά μου τραγουδώντας", συμπλήρωσε η ίδια.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου