Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010


ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ Ο ΔΑΛΟΥΚΑΣ


ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
Την παραιτησή του στην Κεντρική Επιτροπή Διαιτησίας υπέβαλε ο Γιώργος Δαλούκας. Αφορμή για την απόφαση του 38χρονου διαιτητή στάθηκε το παιχνίδι του Αρη - Παναθηναϊκού (0-1) στο "Κλ. Βικελίδης" για τη 2η αγωνιστική του πρωταθλήματος, όπου υπάρχουν έντονες διαμαρτυρίες για αλλοίωση του αποτελέσματος.
Η επιστολή του Γιώργου Δαλούκα προς την ΕΠΟ και την ΚΕΔ:

"Η αγάπη μου για το ποδόσφαιρο και η αξιοπρέπεια μου, δεν μού επιτρέπουν στην παρούσα φάση να διευθύνω αγώνες της Σούπερ Λίγκας μετα τη λάσπη που δέχτηκα, για μια απόφαση μου στον αγώνα Αρη-Παναθηναικού.

Για να διευκολύνω την ΕΠΟ και την ΚΕΔ δηλώνω την απόφαση μου να μην μετέχω σε αγώνες της Σούπερ Λίγκας. Εύχομαι η απόφαση μου αυτή να αποφορτίσει την ατμόσφαιρα και να πάει το ποδόσφαιρο μπροστά
".
ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΗ Η ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΝΤΟΡΟ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου