Τετάρτη 20 Απριλίου 2011


ΕΚΟΨΑΝ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΦΕΡΝΕ ΧΟΡΗΓΟΥΣ



Kόπηκε από το extra 3 η εκπομπή του Γιώργου Γεωργίου " Το καφενείο των φιλάθλων" καθώς ο σταθμός ανακοίνωσε στον παρουσιαστή οτι δεν επιθυμεί τη συνέχιση της συνεργασίας τους...Το βράδυ της Μ.Δευτέρας ήταν η τελευταία εκπομπή του Γεωργίου και ο ίδιος, μετά από την πίεση των τηλεθεατών, είπε στον «αέρα» τα εξής:«Πριν λίγες μέρες η διεύθυνση μου ανακοίνωσε ότι σταματάει η εκπομπή. Εδώ το κανάλι έχει άλλη φιλοσοφία. Δεν είναι MEGA, ANT1 και Alpha. H εκπομπή ήταν δεύτερη σε τηλεθέαση πίσω από το «αποκαλυπτικό δελτίο» του Παπαγιάννη. Όμως δεν τους ενδιαφέρει αυτό. Η διεύθυνση θέλει ναφέρω χορηγούς από τους οποίους θα πληρώνεται το κανάλι και θα πληρώνομαι κι εγώ. Αυτό όμως δεν είναι δική μου δουλειά. Εγώ δεν είμαι διαφημιστής. Είμαι δημοσιογράφος».tvnea

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου