Παρασκευή 29 Απριλίου 2011


Τσοχατζόπουλος: "Δεν θα κρυφτεί κανένας πίσω από μένα"


ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΕΝΟΧΟΙ

"Όπως δεν κρύβομαι εγώ έτσι δεν θα κρυφτεί και κανένας πίσω από μένα" Για συλλογική ευθύνη στη λήψη αποφάσεων για τα εξοπλιστικά προγράμματα μίλησε από το βήμα της Βουλής ο Άκης Τσοχατζόπουλος, δείχνοντας εμμέσως τον τότε πρωθυπουργό Κ. Σημίτη και τους υπουργούς που μετείχαν τότε στο ΚΥΣΕΑ.
Με αιχμές για τους πρώην συναδέλφους του στο κυβερνών κόμμα ολοκλήρωσε την ομιλία του στο Κοινοβούλιο ο πρώην υπουργός Εθνικής Άμυνας Άκης Τσοχατζόπουλος κατά τη διάρκεια της συζήτησης για σύσταση προανακριτικής επιτροπής για τη διερεύνηση τυχόν ποινικών ευθυνών του σχετικά με την υπόθεση των υποβρυχίων.
«Σε αυτό το βήμα έχω δώσει στο παρελθόν πολλές μάχες για τη δημοκρατία, την κοινωνική πρόοοδο και την κοινωνική ανάπτυξη.
"Σήμερα είμαι υποχρεωμένος να δώσω τη μάχη για την αλήθεια στο κοινοβούλιο όπως τη δίνω εδώ και ένα χρόνο εκτός Κοινοβουλίου για να αντιμετωπίσω μια σειρά από ψέματα, συκοφαντίες και λάσπη», ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Τσοχατζόπουλος.
«Δεν φυγομαχώ. Δεν απολογούμαι. Είμαι εδώ ως μάρτυρας για να δώσω τη δική μου αλήθεια.
Η συνείδησή μου, η ιστορία μου και ο σεβασμός μου προς το Κοινοβούλιο δεν θα μου επέτρεπαν άλλη στάση. Είμαι εδώ γιατί σε όλη τη διαδρομή μου ήμουν παρών και όχι απών».Ο πρώην υπουργός επισήμανε ότι είναι χρέος του να υπερασπιστεί το έργο των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ, το κύρος και την αξιοπιστία των ενόπλων δυνάμεων, αλλά και την προσωπική του πορεία.
«Οδήγησαν την ΚΟ σε έναν πολιτικό και νομικό αυτοεγκλωβισμό», είπε και συμπλήρωσε:
«Όσοι νόμιζαν ότι θα κατασκευάσουν ένα βολικό ένοχο για να ξεγελάσουν το λαό έκαναν λάθος. Αλήθεια με δόσεις και μάλιστα άτοκες δεν υπάρχει», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Τσοχατζόπουλος παραδέχθηκε ότι δεν έγιναν όλα ωραία και καλά, γι΄ αυτό, όπως είπε, η ελληνική δικαιοσύνη εδώ και 16 μήνες ασχολείται με το θέμα.
«Αφού η ελληνική δικαιοσύνη ασχολείται με ένα θέμα για να βρει τους ενόχους, υπάρχει άλλος που μπορεί να βγάλει αποτέλεσμα πέραν της δικαιοσύνης;», διερωτήθηκε.
Τόνισε ακόμη πως δεν είναι η πρώτη φορά που στοχοποιείται γι' αυτό, όπως ανέφερε, ζήτησε και την υποστήριξη της δικαιοσύνης και των ελεγκτικών αρχών για να ολοκληρωθούν τάχιστα οι διαδικασίες που τον αφορούν.
«Στο πόρισμα του ΣΔΟΕ δεν υπάρχει ούτε μία αναφορά στο όνομά μου. Η δε πρόταση της δικαιοσύνης ζητά διερεύνηση όλων των υπουργών όλων των κυβερνήσεων καθ' όλη την περίοδο υλοποίησης του προγράμματος μέχρι και το 2009» συμπλήρωσε ο πρώην υπουργός.
ΤΑ ΝΕΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου