Δευτέρα 4 Απριλίου 2011


Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΚΟΒΕΙ ΤΑ ΦΤΕΡΑ


ΜΗΝΥΜΑ ΑΝΓΝΩΣΤΗ ΣΤΟ TROMAKTIKO

Mας λενε οτι θελουν να δημιουργησουν αναπτυξη. Μας λενε οτι δινουν σημασια στην επιχειρηματικοτητα.Eιμαι 33 χρονων, ελευθερος επαγγελματιας, απο εκεινους τους λιγους που εκ πεποιθησεως, προσπαθω να φοροδιαφευγω οσο το δυνατον λιγοτερο.Mου ηρθε μια περαιωση αποκεφαλιστικη. Μου ηρθε φορος εισοδηματος, που χρειαστηκε να δανειστω για να πληρωσω. Μου εχουν παει σχεδον 2€ την βενζινη εδω στην Κρητη. Παλευω με νυχια και με δοντια να επιβιωσω εγω, και η επιχειρηση μου. Ακουω για μιζες μιζες μιζες, ακουω για τρελα ποσα. Eχω παψει να ελπιζω οτι καποτε θα ξαναγινουμε οπως πριν, οπως ξερω πολυ καλα οτι κανεις δεν θα παει ποτε φυλακη. Ξερετε κατι ομως; Θα σταματησω καποια στιγμη να ειμαι τυπικος, και θ'αρχισω να κοιταζω να μην στερω απο την οικογενεια μου για να τα χαριζω στο κρατος. Δεν τους χρωσταω εγω, εκεινοι μου χρωστανε. Η Ελλαδα εχει χρεωκοπησει, ολοι το ξερουμε, κανεις δεν το παραδεχεται. Ακουσα απο ενα ρεπορταζ, οτι θα πανε 2,5€ την βενζινη. Αν και τοτε δεν ξεσηκωθουμε, ειμαστε αξιοι της μοιρας μας, και καλα κανουν και μας τα επιβαλλουν ολα αυτα τα μετρα...ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου