ΣΣΣΤΤΤΤ... ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ!
Ήδη άρχισαν οι γκρίνιες και τα κακόβουλα σχόλια κατά του διαγωνισμού Eurovision 2011 της ΕΡΤ, που παρακολουθούμε στις οθόνες μας! Τι κατάντια είναι αυτή; Τι ξεπεσμός απο...παραγωγή, παρουσίαση και συμμετοχές! Πέντε λεπτά κάτσαμε να δούμε και μας πήρε ο ύπνος! Καλά δεν υπάρχουν άλλοι τραγουδιστές να μας εκπροσωπήσουν; Τι πανάθλια τραγούδια είναι αυτά; Μόνη εξαίρεση το τραγούδι του νικητή. Τι κατάντια θεέ μου...!!!

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου