ΘΥΜΙΣΕ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΟΥ 70 Η ΜΕΤΑΔΟΣΗ!
Ήταν ανάγκη φέτος με τα όσα περνάμε να διοργανώσουμε τέτοια βραδιά; Ας κάναμε απευθείας ανάθεση, να αποφεύγαμε και αυτό το φοβερό "event". Θα γλιτώναν και τα ματάκια μας και η διάθεση μας, απο τους μαυροφορεμένους και το χάλι γενικότερα της βραδιάς! Σωστά γράφτηκε ότι μας θύμισε δεκαετία του 70 η όλη εκπομπή! Άλλωστε όλοι ήξεραν ότι θα βγει νικητής ο Λούκας! Άλλο και αυτό...Πως γίνεται άραγε όλοι οι του χώρου της μουσικής να ξέρουν για την νίκη του Λούκα, μέρες πριν; Μπορεί κάποιος να μας το εξηγήσει;

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου