Κυριακή 20 Μαρτίου 2011


14,5 ΕΚ ΕΥΡΩ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ


ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΑΡΡΥ ΚΛΥΝΝ!
"Βγάζω κι εγώ μια εφημερίδα, μπορείς να μου δώσεις κι εμένα 14,5 μύρια που τα έχω ανάγκη;" Αυτά πόσταρε εξοργισμένος στο twitter του ο Χάρρυ Κλυνν: “Μιχαλάκη Χρυσοχοΐδη βγάζω κι εγώ μια εφημερίδα την «ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ» που την διαβάζουν περισσότεροι απ’ αυτούς που διαβάζουν τη «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» και τη «ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ» μήπως...... μπορείς να μου δώσεις κι εμένα 14,5 μύρια που τα έχω ανάγκη; Καλά ρε, δεν ντρέπεστε;Λεφτά δεν υπάρχουν για τους απολυμένους και τους εργαζόμενους που δουλεύουν εκ περιτροπής κι εσείς τσοντάρετε 14,5 μύρια στα «αφεντικά» της πείνας που...κατάντησαν δυο ιστορικές εφημερίδες της Θεσσαλονίκης ξευτίλα; Τι να σας πω ρε Μιχαλάκη… Δεν πιστεύω να είσαι και Πόντιος ε; Γιατί θα φουντάρω από το παράθυρο…ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΜΙΧΑΛΑΚΗ; Ε-Ξ-Α-Γ-Ο-Ρ-Α!!!” anergoidimosiografoi.blogspot.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου