Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010


ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ


Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ :
"Αναζητώντας ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και ακούγοντας τις διάφορες απάτες που συμβαίνουν στο χώρο του αυτοκινήτου κατέληξα μέσω του site car.gr σε μια μεγάλη θεωρητικά τουλάχιστον εταιρεία την AUTOMARIN για να αγοράσω ένα αυτόματο VW GOLF 1600 μοντέλο Ιούλιος του 2002 κατά την δική τους δημοσίευση.
Στις 28-9-2010 πλήρωσα μετρητά 5000 € και 300€ για έξοδα μεταβίβασης και περίμενα την επομένη την άδεια κυκλοφορίας στο όνομά μου. Και εδώ ξεκινούν τα προβλήματα. Κατόπιν καθημερινών ενοχλήσεων προς την εταιρεία η άδεια μου παραδόθηκε μετά από πέντε ημέρες , αλλά αυτό θα μου πείτε συμβαίνει συχνά στις εταιρείες αυτοκινήτων. Προς μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα στην άδεια ότι το αυτοκίνητο αυτό ήταν μοντέλο Ιανουάριος του 1999 αντί Ιούλιος του 2002. Αμέσως ζήτησα τον υπεύθυνο ο οποίος μου είπε ότι δεν είχαμε μιλήσει για χρονολογία και αυτά ήταν δικές μου υποθέσεις .Όταν του έδειξα την αγγελία στο site car.gr άρχισε να δικαιολογείται και να μου μιλά για λάθος κάποιου υπαλλήλου και ότι θα το ταχτοποιήσει προσωπικά και να μην ανησυχώ. Μετά από τέσσερεις ημέρες και παρ όλες τις διαβεβαιώσεις του ότι θα με καλέσει αναγκάστηκα να καλέσω και να πάρω την παρακάτω απάντηση <μπορώ να επισκευάσω μόνο τα προβλήματα του αυτοκινήτου αλλά με τα χρήματα δεν γίνεται τίποτα>. Και μιας και ανέφερα προβλήματα ξέχασα να σας αναφέρω ότι ψάχνοντας για να βρω την χρονολογία του αυτοκινήτου ανακάλυψα ότι το ατρακαριστο κατά την AUTOMARIN, είχε αλλάξει μπροστινό φτερό, καπό και τις δύο πόρτες και από μηχανικά είχε σοβαρό πρόβλημα το αυτόματο σασμάν και το ABS. Κατά άλλα διαφημίζει εγγύηση επιστροφής χρημάτων εντός τριάντα ημερών".

3 σχόλια:

Unknown on 6 Δεκεμβρίου 2021 στις 3:25 μ.μ. είπε...

Έχω πάρει αυτοκίνητο από την auto Marin εδώ και 10 μήνες με προβλήματα και με κοροϊδεύουν και διαβάζω αρκετό καιρό τώρα τα πολλά προβλήματα που έχουν σχολιαστεί το πήγα συνεργείο που μου άναβε το λαμπάκι του λαδιού και τους είπα μήπως θέλει συμπλήρωμα μετά από μια ώρα το πήρα έφυγα και ξαναναψε το λαμπάκι και κοιτάω τα λάδια και έλειπε ένα λίτρο και συμπλήρωσα εγώ, μακριά από αυτούς

Ανώνυμος είπε...

Και λίγα λέτε καμένος και εγώ από Ότο μαρίν μόλις πατούν τα χρήματα δεν σε ξέρουν μακριά από αυτούς

Ανώνυμος είπε...

Με ονοματεπώνυμο ΜΠΑΣΟΥΛΟΣ ΑΡΓΥΡΗΣ

Δημοσίευση σχολίου