Τετάρτη 10 Μαρτίου 2010


"Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΤΡΙΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΟΤΑΝ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΡΚΙΝΟ"


Η ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΥΓΕΙΑΣ ΤΗΣ ΓΩΓΩΣ
Τις τραγικές ώρες που πέρασε η Γωγώ Μαστροκώστα λίγες μόλις μέρες μετά τη γέννηση της κόρης της, όταν οι γιατροί της της ανακοίνωναν ύστερα από εξετάσεις πως έπασχε από καρκίνο του μαστού, περιγράφει η ίδια σε μία συγκλονιστική μαρτυρία της. Η εκρηκτική tv persona η οποία πλέον μπορεί και πάλι να χαμογελά, γράφει μόνη της την ιστορία της με κάθε λεπτομέρεια, προκαλώντας πραγματικά συγκίνηση. “Θυμάμαι το λεπτό πριν με ναρκώσουν, με δάκρυα ψάχνω μέσα μου να νιώσω έστω κάτι λίγο ενθαρρυντικό... Τίποτα... Απόλυτο σκοτάδι. Θυμάμαι όταν ξύπνησα, μου κρατούσαν το χέρι και το πρώτο πράγμα που μου είπαν ήταν: “Δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι καλά”” θυμάται η Γωγώ η οποία τρεις μόλις μέρες μετά τη γέννηση της κόρης της, έμελλε να αντιμετωπίσει έναν πραγματικό εφιάλτη. Μαζί με τον σύζυγό τη Τραϊανό Δέλλα η Γωγώ έφευγε για Σικάγο όπου όμως και εκεί η διάγνωση ήταν ίδια. Η Γωγώ Μαστροκώστα θυμάται και τις τραγικές ώρες λίγο πριν το χειρουργείο της: “Έπειτα από οκτώ ώρες, τα δικά μου μάτια άνοιξαν. Βλέπω τον Τράι, τον άνθρωπό μου, να περιμένει υπομονετικά δίπλα μου. Θεέ μου, πόσο τυχερή είμαι που έχω αυτό το πλάσμα δίπλα μου, ουσιαστικά, αληθινά...” Ο εφιάλτης όμως δεν σταμάτησε εκεί: “Οκτώ χημειοθεραπείες στο σύνολο, κάθε 21 μέρες. Μετράω έξι μήνες. Πρώτα χημειοθεραπεία, χωρίς κάσκα. Μέχρι τότε πίστευα ότι τουλάχιστον δεν θα έχανα τα μαλλιά μου. Σιγά...”. Εκείνο που δείχνει να πονάει περισσότερο την Γωγώ είναι το γεγονός ότι ίσως δεν καταφέρει να κάνει άλλο παιδί: “Και πρέπει να μπω σε εμμηνόπαυση για τουλάχιστον δύο χρόνια με ενέσεις. Φυσικά ξεχνάς ακόμα και τη σκέψη μιας εγκυμοσύνης... Το τελευταίο με πόνεσε πιο πολύ απ' όλα...” Η εκρηκτική tv persona καταλήγει με όλες εκείνες τις σκέψεις που την κυριεύουν μετά απ' όσα πέρασε: “... εγώ έχω αποφασίσει ότι είμαι πολύ νέα και δεν είμαι έτοιμη να φύγω και αποφάσισα ότι δεν αξίζει στο μωρό μου να μεγαλώσει χωρίς τη μητέρα του”.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου