Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010


"ΧΑΚΕΡΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ"


ΤΗΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΕΜΟ ΕΝΩ ΕΒΓΑΛΑΝ ΚΑΙ ΦΗΜΗ ΟΤΙ ΓΥΡΙΣΕ ΠΟΡΝΟ
Πριν από λίγο καιρό, η Αλίσια Τρούση (μοντέλο) ξαφνιάστηκε, καθώς άκουσε ότι υπάρχουν φήμες που την θέλουν να έχει γυρίσει ταινία πορνό στο εξωτερικό.«Κάποιες φορές, φοβάμαι και νιώθω ότι έχω πάρα πολλούς εχθρούς που δεν γνωρίζω. Μετά τον διαγωνισμό Playmate, χάκερ κατέστρεψαν το προφίλ μου στο Facebook. Αυτό ήταν το πρώτο χτύπημα. Δεν ξέρω ποιοι είναι πίσω από κάποια χτυπήματα που δέχομαι. Δεν έχω κάνει κάτι ακόμα. Πιστεύω, όμως, ότι θα τα ανακαλύψωσύντομα αυτά τα άτομα με τη βοήθεια της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Έχω κάνει τόσες ποιοτικές φωτογραφίσεις και κανένας δεν ενδιαφέρθηκε ποτέ να τις χρησιμοποιήσει. Και ξαφνικά, βλέπω ένα Internet που είναι έτοιμο να με κατασπαράξει. Παίρνουν χάκερ, bloggers και βάζουν σε διάφορα sites τη φωτογράφιση που έχω κάνει για το «Playboy». Θέλω να με βοηθήσει η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, για να βρω ποιοι είναι, ποιοι κρύβονται πίσω από όλα αυτά. Δεν μιλάω τόσο καιρό, κάνω υπομονή, λέω δεν πειράζει, αλλά βαρέθηκα να σκύβω το κεφάλι» εξηγεί η ίδια.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου