Τρίτη 27 Ιουλίου 2010


"ΒΙΖΙΤΟΥΔΕΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΜΟΝΤΕΛΑ"


ΑΝ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΕΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ ΘΑ ΜΑΣ ΠΙΣΤΕΨΕΤΕ; ΜΗΠΩΣ ΗΘΕΛΕ Η ΔΗΜΗΤΡΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΝΤΟΡΟ ΠΑΛΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ;
«Θεωρώ ότι στην Ελλάδα το θέμα καριέρας μοντέλου πάει στο εκκολαπτόμενες βίζιτες. Αν κάτσεις γύρω σου και δεις πολλές κοπέλες που δηλώνουν μοντέλα οι πιο πολλές έχουν καταλήξει στο σημείο να βγάζουνε λεφτά με τον τρόπο να πουλάνε και το ίδιο τους το κορμί. Σκέφτομαι και ήδη έχω αρχίσει και αφήνω τη δουλειά που επέλεξα ως μοντέλο», λέει η Δήμητρα Αλεξανδράκη. Το μοντέλο, όπως λέει, αλλιώς είχε ονειρευτεί το χώρο της μόδας και αλλιώς τελικά τον βρήκε. Έχει δει γνωστές και φίλες της να υποκύπτουν σε τέτοιου είδους προτάσεις και η ίδια αηδιασμένη, όπως δηλώνει, προτιμά να κάνει οικογένεια ή να συνεργαστεί με τον μπαμπά της. Η πρώτη φορά που δέχθηκε ανήθικη πρόταση ήταν στη εφηβεία της, όταν ξεκίνησε το μόντελινγκ«Δυο φορές είχε τύχει να βρεθώ αντιμέτωπη με κάποιους ανθρώπους.Ήμουνα 16-17 χρονών και αν είναι δυνατόν σε ένα κορίτσι που είναι παιδί ακόμα, να του ζητάνε να κάνει τόσο άσχημα τόσο βρώμικα πράγματα».Το 20χρονο κορίτσι μάλιστα αναφέρεται και στη απάντηση μιας σοβαρής κυρίας με την οποία είχε κανονίσει να κάνει μια δουλειά, όταν το μοντέλο, αρνήθηκε να βγει για φαγητό με τον ιδιοκτήτη εταιρείας.«Της είπα ότι δε βγαίνω και μου στέλνει μήνυμα και το έχω αυτό μήνυμα στο κινητό μου.Λυπάμαι, μου λέει, κυρία Αλεξάνδρακη, αλλά αυτές οι δουλειές έτσι είναι».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου