Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010


ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΤΗΣ ΡΙΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ


"ΣΤΟ SEX ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΕΜΠΕΛΑ"
«Δεν ευχαριστιέμαι εύκολα» δηλώνει ξεκάθαρα η Ρία Αντωνίου, και οι διευκρινήσεις είναι απλώς… περιττές… «Η τεμπελιά είναι έμφυτη, μου βγαίνει φυσιολογικά. Δουλεύω, αλλά είμαι δύσκολος άνθρωπος. Δεν ευχαριστιέμαι εύκολα. Δεν έχω νιώσει, ας πούμε ποτέ, ακόμα την απόλυτη ευτυχία είτε συναισθηματικά, είτε ερωτικά, είτε επαγγελματικά, να πω ότι βρήκα αυτό που θα με κάνει να πετάξω από τη χαρά μου. Ίσως γι αυτό να συμπεριφέρομαι με τέτοια απαξίωση απέναντι σε όλα» δηλώνει το καυτό μοντέλο, σώζοντας όμως στο... παρά πέντε την «παρεξήγηση» της δήλωσής της, λέγοντας: «Οι άντρες που με γνωρίζουν καλά ξέρουν ότι στο κρεβάτι μόνο τεμπέλα δεν είμαι. Αν τους ρωτήσεις, θα σου πουν ότι είμαι κόλαση. Όσον αφορά στους άντρες, εγώ έχω το πάνω χέρι. Δεν με έχει απορρίψει ποτέ κανένας. Εγώ έχω τον έλεγχο, εγώ κάνω το παιχνίδι. Είμαι δυο άνθρωποι σε ένα σώμα. Από τη μια είμαι η αθώα Ρία και από την άλλη η bitch». Γιατί όμως, αν και διέθετε τις καυτές αναλογίες από πολύ νεαρή ηλικία και όπως δηλώνει η ίδια: «από μικρή ήθελα να γίνω νούμερο ένα μοντέλο», δεν ξεκίνησε τις… βόλτες της στην πασαρέλα πιο νωρίς; «Δεν είχα ποτέ κολλητούς, την παρέα, το να πηγαίνω σχολείο και να χαίρομαι που θα δω τους φίλου μου. Αργότερα, με είπαν ψωνάρα, τσουλάκι και άρχισαν να λένε διάφορα για ΄μένα, όπως ότι είχα ολοκληρώσει από πολύ νωρίς. Γι αυτό και δεν ξεκίνησα το modeling νωρίτερα» αποκαλύπτει η sexy Ρία.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου