
ΣΟΚ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΝΔΡΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ
Θρήνος επικρατεί απο χθές σε όλη την Ελληνική Αστυνομία για τον χαμό των δύο νέων αστυφυλάκων! Εντωμεταξύ συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποιούν αυτή την ώρα αστυνομικοί έξω απο την ΓΑΔΑ, θέλοντας να δώσουν ενα μήνυμα στην πολιτική ηγεσία.
Στη φωτό ο ενας απο τους δύο δολοφονημένους αστυνομικούς της ΔΙΑΣ
Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων :
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι. Στη μνήμη των δύο άδικα δολοφονημένων συναδέλφων μας, ως ελάχιστο Φόρο Τιμής αλλά και ως μήνυμα στην Πολιτική και Φυσική ηγεσία του Σώματος... σήμερα Τετάρτη 02 Μαρτίου 2011 και ώρα 12:00, παραμένουμε στις θέσεις εργασίας μας και απέχουμε για μισή ώρα (30΄) από κάθε υπηρεσιακή μας δραστηριότητα, εκτός των επειγόντων περιστατικών.

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου