Παρασκευή 17 Ιουλίου 2009


ΑΓΩΓH ΤΗΣ ΜΑΣΤΡΟΚΩΣΤΑ ΣΤΗΝ REAL NEWS!

ΖΗΤΑΕΙ 150 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ
Θυμωμένη και αγανακτισμένη εμφανίζεται μέσα από την αγωγή που κατέθεσε εναντίον της εφημερίδας Real News και του συντάκτη της Στρατή Λημνιού η Γωγώ Μαστροκώστα. Αφορμή γι' αυτό στάθηκε ένα δημοσίευμα της συγκεκριμένης εφημερίδας, υπογεγραμμένο από τον δημοσιογράφο το οποίο φιλοξενούσε συνέντευξη της Γωγώς που η ίδια αρνείται πως έδωσε...
“Το ως άνω παραπλανητικό δημοσίευμα με την περιεχόμενη σε αυτό δήθεν συνέντευξή μου, μου προκάλεσε αγανάκτηση, εκνευρισμό και στεναχώρια για το λόγο ότι οι εναγόμενοι με τη συμπεριφορά τους εκμεταλλεύτηκαν την προσωπικότητά μου και την ιδιωτική μου ζωή για δικό τους διαφημιστικό, εμπορικό και ως εκ τούτου οικονομικό όφελος” τονίζει στην αγωγή της η γωγω. Και πιο κάτω, το δικόγραφο αναφέρει: “Είναι σαφές ότι με την ως άνω δήθεν συνέντευξή μου, οι εναγόμενοι προσέβαλαν την προσωπικότητά μου και την ιδιωτική μου ζωή”. Τι ζητά η Γωγώ Μαστροκώστα μετά από τα όσα υποστήριξε στην αγωγή της; “Να υποχρεωθούν οι εναγόμενοι, ευθυνόμενοι αλληλεγγύως και σε ολόκληρη έκαστος, να μου καταβάλλουν για χρηματική ικανοποίηση λόγω ηθικής βλάβης μου το ποσό των εκατό πενήντα χιλιάδων (150.000,00) ευρώ με το νόμιμο τόκο από την επίδοση της παρούσας”.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου