Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011


"ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΓΑΜ...." ΕΙΠΕ Ο ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ ΣΤΟΝ ΣΙΣΕ!


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΜΗΝΥΣΗ ΤΟΥ ΣΙΣΕ ΚΑΙ ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΑΣ...
Η ΜΗΝΥΣΗ :
«Κατευθύνθηκα προς το γραφείο των διαιτητών προκειμένου να υπογράψω ως αρχηγός της ομάδας το φύλλο αγώνος. Πραγματικά μόλις έφτασα στο γραφείο τούς υπέγραψα το φύλλο αγώνος και στη συνέχεια τους ρώτησα για τα τόσα σοβαρά λάθη που διέπραξαν και τα οποία είχαν ως αποτέλεσμα να αδικηθεί κατά κατάφωρο τρόπο η ομάδα μου, χωρίς ωστόσο να λάβω απάντηση από αυτούς. Εκείνη τη στιγμή στο γραφείο των διαιτητών προσήλθε και ο εγκαλούμενος, ο οποίος με επιθετικό ύφος με ρώτησε στην αγγλική γλώσσα για ποιο λόγο ευρισκόμουν στον συγκεκριμένο χώρο. Τότε του απάντησα ότι συνομιλούσα με τους διαιτητές και δεν θα άνοιγα διάλογο μαζί του. Εν συνεχεία αποχώρησα και κατευθύνθηκα στη μεικτή ζώνη προκειμένου να κάνω δηλώσεις για τους δημοσιογράφους, οπότε και συναντήθηκα και πάλι με τον εγκαλούμενο, ο οποίος συνοδευόταν από σωματώδεις άνδρες της προσωπικής του ασφάλειας, που η παρουσία τους στον συγκεκριμένο χώρο δεν είχε καμία απολύτως χρησιμότητα, ο οποίος αφού μου προέταξε το χέρι του για να με χαιρετίσει, μου είπε στην αγγλική γλώσσα με άκρως ειρωνικό και περιπαικτικό ύφος "μπορεί να με κερδίσεις την επόμενη φορά". Εγώ του απάντησα πάλι στην αγγλική γλώσσα ότι οι υπόλοιποι συμπαίκτες μου μπορεί να κερδίσουν την επόμενη φορά, καθώς εγώ δεν θα είμαι εδώ, αφού δεν θέλω να ξαναζήσω τέτοιες εφιαλτικές στιγμές, όπου θα υβρίζομαι και θα προπηλακίζομαι ανελέητα. Τότε ο εγκαλούμενος μου απάντησε: "Ναι, θα το απολαύσω γιατί σήμερα σε γαμ...". Πραγματικά έκπληκτος από την υβριστική αυτή συμπεριφορά του απέναντί μου, την οποία για πρώτη φορά αντιμετώπιζα στην ποδοσφαιρική μου καριέρα και μάλιστα από τον κορυφαίο διοικητικό παράγοντα αντίπαλου σωματείου και πρόεδρου του Διοικητικού Συμβουλίου της Superleague, της διοργανώτριας δηλαδή αρχής του επαγγελματικού ποδοσφαιρικού πρωταθλήματος της Ελλάδας, του γνωστοποίησα ότι θα καταφύγω στη Δικαιοσύνη τόσο για την απρόκλητη σε βάρος μου υβριστική συμπεριφορά όσο και για όσα έλαβαν χώρα πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το τέλος του ποδοσφαιρικού αγώνα και έφυγα προκειμένου να επιβιβασθώ στο λεωφορείο της ομάδας μου. Στη συνέχεια, ο εγκαλούμενος είχε φραστικό επεισόδιο και με τους συναδέλφους μου Αλέξη Τζόρβα και Σωτήρη Νίνη. Ωστόσο, ο εγκαλούμενος δεν περιορίστηκε μόνο στην ως άνω υβριστική του συμπεριφορά απέναντί μου, αλλά στη συνέχεια και σε δηλώσεις που έκανε στα ΜΜΕ ανέφερε μεταξύ άλλων τα εξής ψευδή, υβριστικά, συκοφαντικά και μειωτικά για την προσωπικότητά μου: "Όταν είδα τον κύριο Σισέ στα αποδυτήρια, δεν τον είδα να υποφέρει, αλλά να λέει ότι θα φύγει από την Ελλάδα. Αν θέλει να φύγει χωρίς φούστες και μπλούζες, μπορεί να το κάνει. Όλα τα άλλα είναι μικρότητες". Ο εγκαλούμενος, δηλαδή, ισχυρίστηκε εν γνώσει του ψευδώς προκειμένου να βλάψει την τιμή και την υπόληψή μου ως ανθρώπου, ως επαγγελματία αθλητή και κυρίως ως οικογενειάρχη, και μάλιστα μπροστά στους εκπροσώπους όλων των τηλεοπτικών μέσων πανελλήνιας εμβέλειας και εφημερίδων ευρείας κυκλοφορίας, καθώς και σε αόριστο αριθμό προσώπων οι οποίοι παρακολούθησαν και διάβασαν τη δήλωσή του αυτή, ότι δήθεν δεν με είδε να υποφέρω, ισχυρισμός όπως προαναφέρθηκε παντελώς ψευδής, αφού είχα προπηλακιστεί ανελέητα και είχα δεχτεί σε βάρος μου βιαιοπραγίες και ύβρεις από τους φιλάθλους της ομάδας που είναι πρόεδρος, γεγονός μάλιστα που του το εξέθεσα, ενώ αναφερόμενος μειωτικά και απαξιωτικά στην προσωπικότητά μου και στον ανδρισμό μου, ορμώμενος από μια αποσπασματική ενδυματολογική-στυλιστική επιλογή μου, με εμφάνισε στο κοινό ότι δήθεν φοράω φούστες, εννοώντας προφανώς ότι ως άνδρας δεν φοράω παντελόνια, αμφισβητώντας έτσι αυτόν καθ' αυτόν τον ανδρισμό μου, τις οποίες πρέπει να βγάλω αν θέλω να φύγω. Η δήλωση δε αυτή είναι προφανές ότι επέτεινε το ήδη διαμορφωθέν έντονο οπαδικό εκτός ορίων φίλαθλου πνεύματος κλίμα, με συνέπεια από τότε, οπουδήποτε κι αν εμφανίζομαι δημοσίως, να χλευάζομαι, να γίνομαι περίγελος και αντικείμενο περιφρονητικών σχολίων σε σχέση με την ανδρική μου υπόσταση. Ενώ η αλήθεια είναι, γεγονός που γνωρίζει πολύ καλά ο εγκαλούμενος, ότι είμαι έγγαμος και πατέρας ανήλικων τέκνων. Στο σημείο αυτό επισημαίνω ότι η συγκεκριμένη αξιόποινη συμπεριφορά του εγκαλούμενου αποκτά ιδιαίτερη βαρύτητα και από το γεγονός ότι αυτός κατέχει θεσμικό ρόλο στα δρώμενα του ελληνικού επαγγελματικού ποδοσφαίρου αφού εκτός από την ιδιότητα του προέδρου του Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ είναι πάνω από όλα και πρόεδρος του Δ.Σ. της Super League, της διοργανώτριας αρχής δηλαδή του ελληνικού επαγγελματικού ποδοσφαίρου, άρα και θεματοφύλακας του "ευ αγωνίζεσθαι". Συνεπώς γνώριζε πολύ καλά ότι με τη συμπεριφορά του αυτή επηρεάζει και διαμορφώνει μεγάλο μέρος των οπαδικών αντιλήψεων και εν γένει αντιδράσεων». sportfm.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου