Σωστό το σημερινό πρωτοσέλιδο της "Πράσινης", μιλάει για διακοπή ενός πρωταθλήματος που πλέον ξέπεσε στα μάτια όλης της φίλαθλης Ελλάδας και που απο παρωδία, γίνεται τραγωδία! Όσο για τις οπαδικές εφημερίδες του Ολυμπιακού απλά τους λέμε: "Κανείς δεν μπορεί να σε υποβιβάσει, εκτός από σένα τον ίδιο".
Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου