Σάββατο 10 Ιουλίου 2010


ΔΕΝ ΕΠΕΙΣΕ Ο ΚΟΡΚΟΝΕΑΣ


ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΘΕΙ ΑΛΛΑ ΜΑΤΑΙΑ...
«Αισθάνθηκα εγκλωβισμένος από την επίθεση, έβγαλα το πιστόλι και πυροβόλησα, νομίζω, δυο φορές.
Δεν θυμάμαι πολλά πράγματα, έχω ακόμα στο μυαλό μου τους έντονους ήχους από σπασίματα και φωνές. Τα συναισθήματά μου εκείνη τη στιγμή είναι πάρα πολλά. Συνειδητοποιώ ότι έχω κάνει χρήση του όπλου και έχω συγκλονιστεί. Λέω στον συνάδελφο “πάμε να φύγουμε”. Θυμάμαι, ότι κοιταζόμασταν, χωρίς να μιλάμε» είπε.
ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΜΙΑ ΠΙΟ ΘΑΡΑΛΛΕΑ ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΜΑΤΑΙΑ...ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ "ΚΑΙΝΕ" ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΡΩΤΗΘΕΙ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΜΕΡΕΣ. ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΕΝΙΩΣΕΣ; ΓΙΑΤΙ ΠΗΓΕΣ ΠΕΖΟΣ ΕΚΕΙ; ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΟΣΕΣ ΣΦΑΙΡΕΣ ΕΡΙΞΕΣ; ΓΙΑΤΙ ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΕΣ ΕΞ ΕΠΑΦΗΣ; ΓΙΑΤΙ ΕΦΥΓΕΣ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΑΒΟΗΘΗΤΟ ΤΟΝ 15ΧΡΟΝΟ; ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου