«Πριν από 2-3 χρόνια, ελληνικά κρασιά άρχισαν να εμφανίζονται στις λίστες κάποιων "mainstream" εστιατορίων της Νέας Υόρκης. Σήμερα, όποιο εστιατόριο δεν περιλαμβάνει στη λίστα του ελληνικά κρασιά σημαίνει ότι δεν είναι ενημερωμένο, μια και το ελληνικό κρασί αποτελεί πλέον δημοφιλή επιλογή των Αμερικανών οινοχόων».
Με τα λόγια αυτά ξεκίνησε την ομιλία του ο «πρεσβευτής» του ελληνικού κρασιού στην αγορά των Η.Π.Α. κ. Στίβεν Όλσον (Steven Olson) στο σεμινάριο που διοργανώθηκε από τον Οργανισμό Προώθησης Εξαγωγών (Ο.Π.Ε.), στο πλαίσιο του ετήσιου road show, που πραγματοποιεί ο Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου, εδώ και 5 χρόνια. www.zougla.gr
Με τα λόγια αυτά ξεκίνησε την ομιλία του ο «πρεσβευτής» του ελληνικού κρασιού στην αγορά των Η.Π.Α. κ. Στίβεν Όλσον (Steven Olson) στο σεμινάριο που διοργανώθηκε από τον Οργανισμό Προώθησης Εξαγωγών (Ο.Π.Ε.), στο πλαίσιο του ετήσιου road show, που πραγματοποιεί ο Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου, εδώ και 5 χρόνια. www.zougla.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου