Τρίτη 13 Ιουλίου 2010


"ΜΕΛΗΜΑ ΜΑΣ Η ΕΝΟΤΗΤΑ"


ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ
Στις πρώτες του δηλώσεις, ο πρώην πρόεδρος του Συνασπισμού, τόνισε πως πρωταρχικό... μέλημα αποτελεί η διαφύλαξη της ενότητας, ενώ ξεκαθάρισε πως είναι ανοικτός για τις προτάσεις όλων των μετόχων, με τους οποίους όπως είπε θα επιχειρήσει συνάντηση.
"Είναι μια δέσμευση ευθύνης και πρόκληση προσφοράς", είπε αρχικά ο κ. Κωνσταντόπουλος , ο οποίος συνέχισε για την κοινωνική υπόσταση του αθλητισμού. "Ο αθλητισμός είναι ένας πολύ σημαντικός τομέας της κοινωνίας και πρέπει να τον αντιμετωπίσουμε με τη δέουσα σοβαρότητα".
«Εξέφρασα τις απόψεις μου στο ΔΣ, απόψεις που διακατέχουν όλους τους μετόχους και τους συμβούλους. Την πρόταση που μου έγινε την αντιλαμβάνομαι ώστε ο Παναθηναϊκός να δουλέψει για την εξυγίανση του ελληνικού ποδοσφαίρου».
Όσον αφορά ποιο είναι το πρώτο του μέλημα, τόνισε: «Να διασφαλιστεί η συλλογικότητα και η ενότητα. Κανείς δεν περισσεύει στον Παναθηναϊκό. Με συναίσθηση ευθύνης θα πρέπει να διασφαλίσουμε τη συλλογικότητα και την ενότητα. Οι επιτυχίες που είχε ο Παναθηναϊκός θα πρέπει να συνεχιστούν με συλλογική προσπάθεια. Εγώ είμαι στη διάθεση όλων με καθημερινή συμβολή. Κατά το ΔΣ ανακοίνωσα πως θα επιδιώξω να μιλήσω με όλους τους μετόχους. Αυτό που μετράει είναι όλα να κατατίθενται ανοιχτά με ειλικρίνεια. Αυτή η κίνηση, το να συναντηθώ δηλαδή με όλους τους μετόχους, είναι στα άμεσα πλάνα μου».
http://www.balla.gr/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου