Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010


ΕΔΙΩΞΑΝ ΤΗΝ ΤΑΤΙΑΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤ1


ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟ ΕΦΥΓΕ ΚΑΙ Η ΤΑΤΙΑΝΑ
Η Τατιάνα ειναι παρελθόν απο τον ΑΝΤ1, όπως ανακοινώθηκε απο την είδα την Τάτυ! Είδες Τατιάνα πως είναι να σε πετάνε σαν "σκουπίδι"; Είδες πως τα φέρνει η ζωή τελικά για όλους; Όσο για τους συνεργάτες σου, λυπόμαστε για λίγους γιατι η κοντινή σου κλίκα (ξέρεις εσυ ποιες εννοούμε) και έπαιρνε πολλά λεφτά και είχε καβαλήσει το καλάμι και ευθύνεται για πολλές απομακρύνσεις συνεργατών σου! Άντε για να μην πούμε χειρότερα πράγματα μέρες που είναι...
Διαβάστε τι έγραψε η ίδια στο site της πριν απο λίγο :
"Αυτή τη στιγμή που σας γράφω βιώνω μια από τις πιο δύσκολες στιγμές της επαγγελματικής μου πορείας. Και αυτή τη στιγμή αποφάσισα να τη μοιραστώ μαζί σας. Θέλω να δημοσιοποιήσω τα όσα συνέβησαν, για να μην αφήσω κανένα περιθώριο να αναπτυχθούν τα γνωστά σενάρια επιστημονικής φαντασίας, που συχνά ακολουθούν τις επαγγελματικές κινήσεις των ανθρώπων της τηλεόρασης.Προχθές το βράδυ ο Αντένα μου ανακοίνωσε ότι η εκπομπή " Αξίζει να το δεις " δεν θα συνεχιστεί τη νέα τηλεοπτική σαιζόν. Οι λόγοι όπως μου εξήγησαν είναι καθαρά οικονομικοί. Λόγω της κρίσης, ο σταθμός επιλέγει να επενδύσει σε άλλες ζώνες και όχι στην απογευματινή. Ακόμη όπως μου είπαν, δεν έχουν αυτή τη στιγμή κάποιο άλλο πρόγραμμα να μου προτείνουν.Αυτή ήταν μια εντελώς ξαφνική εξέλιξη για μένα. Η σαιζόν ολοκληρώθηκε με την εκπομπή να έχει πετύχει υψηλό μέσο όρο τηλεθέασης, παρά το ήδη μειωμένο budget. Μάλιστα τα στελέχη του σταθμού, μου εξέφραζαν την ικανοποίησή τους καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, αφού ο μέσος όρος τηλεθέασης ήταν μεγαλύτερος από το μέσο όρο του σταθμού. Η συνέχισή της ήταν αυτονόητη όπως οι ίδιοι δήλωναν συνεχώς.Στις αρχές Ιουνίου, ο Αντένα μου ζήτησε και νέα μείωση του προϋπολογισμού. Πριν η εκπομπή ρίξει αυλαία, απάντησα ότι αποδέχομαι την πρότασή τους, συναισθανόμενη τη δύσκολη οικονομική περίοδο και την ανάγκη νέων περικοπών. Με τη μείωση συμφώνησαν και όλοι μου οι συνεργάτες.Και πριν από δυο νύχτες τα πράγματα άλλαξαν ξαφνικά. Στα μέσα του καλοκαιριού ήρθαν τα πάνω κάτω!!! Είναι αυτονόητο ότι αν γνώριζα εγκαίρως τις προθέσεις τους θα αναζητούσα τη συνεργασία με κάποιο άλλο μέσο. Τώρα βέβαια που τα προγράμματα των άλλων σταθμών έχουν κλείσει, δεν θα είναι εύκολο για μένα και δυστυχώς για πολλούς εργαζομένους στην εκπομπή, να βρούμε δουλειά. Δεν διαπραγματεύομαι με κανένα άλλο κανάλι και δεν φρόντισα να έχω καμία πόρτα ανοιχτή, έχοντας εμπιστοσύνη στους ανθρώπους με τους οποίους συνεργάζομαι το μεγαλύτερο μέρος της καριέρας μου.Είναι δικαίωμα της κάθε επιχείρησης να αποφασίζει που θα τοποθετήσει τα χρήματά της. Το μοναδικό μου παράπονο από το σταθμό που με ανέδειξε και μου έδωσε την ευκαιρία να γίνω αυτό που είμαι σήμερα, είναι ο χρόνος αυτής της ανακοίνωσης. Δεν πειράζει όμως. Εγώ κρατώ μόνο τις καλές στιγμές όλων αυτών των χρόνων της συνεργασίας και νιώθω για τον Αντένα μόνο ευγνωμοσύνη για όσα μου προσέφερε.Όσο για μένα.... Ότι δε με σκοτώνει με κάνει πιο δυνατή. Έχω μάθει να αντιμετωπίζω τις δύσκολες στιγμές στη ζωή, σαν ευκαιρίες για νέα συναρπαστικά ξεκινήματα. I’ll keep walking... and let you know!!!Καλή δύναμη σε όλους.Τατιάνα".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου