Κύριε Καραμανλή πήγατε σήμερα στον ΟΑΕΔ Αλίμου για να δείτε τι; Αν όλα πάνε καλα;Απαντήστε μας πρώτα γιατι το επίδομα ανεργίας παίρνουν μόνο όσοι απολυθούν και όχι όσοι παραιτούνται;Απαντήστε μας γιατι όταν υπάρχει ένας άνεργος που δεν πήγε στον ΟΑΕΔ τους τρείς μήνες που δικαιούται για να γραφτεί δεν δικαιούται το επίδομα ανεργίας;Δεν είναι άνεργος;Απαντήστε μας γιατί το επίδομα ανεργίας στην χώρα μας είναι το πιο χαμηλό στην Ευρωπαϊκή Ένωση;
Πώς να οργανώσετε τα παιχνίδια στο παιδικό δωμάτιο
Πριν από 8 ώρες

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου