Πέμπτη 23 Απριλίου 2009


ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΑΛΛΑ...ΣΚΟΤΩΝΟΜΑΣΤΕ!


Σοβαρή καταγγελία για τους δρόμους καρμανιόλες που αντιμετωπίζουμε όλοι κάθε φορά που οδηγούμε έκανε ένας αναγνώστης blog.Διαβάστε τι κατήγγειλε : "Σάββατο βράδυ 14-3-2009 και περί ώρα 2030 επέστρεφα εγώ και η σύζυγός μου με το αυτοκίνητό μου από Κόρινθο προς Αθήνα.Μετά τα διόδια της Κορίνθου στο 49ο περίπου χιλιόμετρο, μπροστά στην είσοδο του τούνελ με την επωνυμία Ευπαλίνος, υπήρχαν 2 πολύ μεγάλες πέτρες και αρκετές μικρότερες ( είχαν αποκολληθεί από το βουνό ), σε...όλο το πλάτος του οδοστρώματος της αριστερής λωρίδας στην οποία βρισκόμουν.Πάνω στις πέτρες αυτές έπεσα με το αυτοκίνητό μου, αφού ήταν αδύνατον να τις αποφύγω. Αποτέλεσμα της πρόσκρουσης στις πέτρες ήταν να σκάσει το μπροστινό αριστερό λάστιχο,να σπάσει σε δύο κομμάτια η ζάντα, να συρθεί το αυτοκίνητο στην άσφαλτο και να υποστεί σοβαρότατες ζημιές της τάξεως των 2.000 ευρώ.Η Ολυμπία Οδός ΑΕ που είναι υπεύθυνη για την ασφάλεια του αυτοκινητόδρομου ήταν ενήμερη για την ύπαρξη των πετρών στα διαζώματα, όπως μας είπε ο οδηγός του οχήματος ασφαλείας της εταιρείας , αλλά ολιγώρησε εγκληματικά στο να λάβει τα απαραίτητα μέτρα προστασίας.Έστειλα επιστολή στην Ολυμπία Οδό με όλα τα τιμολόγια επισκευής του αυτοκινήτου μου και της ζήτησα να με αποζημιώσει για την ζημία που έπαθα.Φυσικά η εταιρεία αρνήθηκε, με την εξοργιστική αιτιολογία, ότι στις συμβατικές της υποχρεώσεις δεν είναι η φροντίδα για την πρόληψη των ατυχημάτων, αλλά οφείλει να επεμβαίνει μετά τα ατυχήματα, για να αποκαθιστά την κυκλοφορία".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου