Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010


Ο "ΓΟΛΓΟΘΑΣ" ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ


ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ
Η Μαρία Ιωαννίδου το τελευταίο διάστημα περνάει δύσκολες στιγμές, όμως δεν σκοπεύει να το βάλει κάτω.
Μιλώντας για τη μάχη της με τον καρκίνο, η ίδια δήλωσε στην εκπομπή «ΠΟΛΥ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ»: «H ζωή μού έχει φερθεί πάρα πολύ σκληρά. Δεν με αγαπάει. Έχω πάθει παράλυση, έχω χάσει όλους τους δικούς μου πολύ άγρια. Παλεύω με έναν δράκο. Του κόβω ένα χέρι και βγάζει άλλο».
Και συμπλήρωσε, τονίζοντας τη σοβαρότητα της κατάστασης με θάρρος: «Δεν περνάω μια γρίπη, είναι κάτι πολύ πιο σοβαρό, αλλά έχω όνειρα, ελπίδες, ψευδαισθήσεις -αν θέλετε-, και ουτοπίες. Και αυτά με κρατάνε. Σε δύο μήνες θα είμαι στις σχολές μου, θα διδάξω ξανά, έχω διάφορα σχέδια».
Στη μάχη που δίνει η Μαρία έχει ένα πολύ καλό σύμμαχο, τον αγαπημένο της Δημήτρη, ο οποίος δεν φεύγει λεπτό από το πλευρό της.
«Υπάρχει ο Δημήτρης πλάι μου, δυνατά. Μένουμε μαζί και είναι ο άνθρωπος της ζωής μου. Δεν πίστευα ποτέ ότι μετά τον Φρέντυ θα συνδεθώ με κάποιον άνθρωπο τόσο στενά. Πιστεύω ότι κατά κάποιον τρόπο τον έστειλε ο Φρέντυ».
Όσον αφορά στις φήμες περί γάμου, η ίδια είπε: «Δεν σκέφτομαι κανέναν γάμο. Έχω κάνει δύο, ο ένας με καθόρισε. Θέλω να παραμείνω Γερμανού».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου