Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012


Η τελευταία συνέντευξη του μεγάλου μας ηθοποιού

«Όταν βλέπω τις ταινίες είναι ένα κομμάτι από την ζωή μου. Και να μην υπήρχε τίποτε άλλο, που τα έχω κάνει όλα, δεν θα είχα παράπονο», δήλωσε ο Βασίλης Τσιβιλίκας το βράδυ της Τρίτης, αποκλειστικά στην κάμερα της εκπομπής «Made In Star», λίγες ώρες πριν αφήσει την τελευταία του πνοή!Ο κωμικός που αγάπησαν γενιές και γενιές δεν έκρυψε ότι από όλες τις ταινίες του ξεχωρίζει την πρώτη, «Η Θεία Μου Η Χίπισσα», όχι μόνο επειδή ήταν το ντεμπούτο του, αλλά και επειδή γνώρισε μαγικούς ανθρώπους.«Την πρόταση για το “Dancing” δεν την έχω αποδεχθεί. Είναι σε επεξεργασία. Μου την έκαναν και θεωρώ τιμή μου που με σκέφτηκαν», είπε για το ενδεχόμενο συμμετοχής του στο σόου χορού, ενώ πρόσθεσε πως αν δεν ήταν αυτός που ήταν, θα επέλεγε να ήταν… ο Φρεντ Αστέρ!Αναφερόμενος στην κρίση, ο Βασίλης Τσιβιλίκας ήταν καταπέλτης: «χάσαμε την τσίπα! Θελήσαμε όλα να τα απλοποιήσουμε. Αυτή η ράτσα η οποία έμαθε να κυβερνά τα κύματα, να καλλιεργεί τα βράχια και να βγάζει το ωραιότερο κρασί και να παίρνει πέτρες και να φτιάχνει Παρθενώνες, αυτή η ράτσα έπρεπε να την είχε ξεπετάξει την κρίση μέσα σε ενάμισι χρόνο… Απλώς, πρέπει να αλλάξουμε νοοτροπία».«Ευτυχώς έχω έναν πετυχημένο γάμο. Ήταν άλλες εποχές τότε, όλη η κοινωνία οδηγούσε σε αυτή την κατεύθυνση, να βρεις έναν άνθρωπο», κατέληξε στην τελευταία του συνέντευξη ο αγαπημένος ηθοποιός.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου