Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011


Ανατριχιάζει η ομολογία του δράστη της 22χρονης

Η ομολογία του δολοφόνου :
«Την Αννα (σ.σ.: Ανδριάνα) τη λάτρευα. Αν και ήμασταν μαζί περίπου έναν χρόνο, πίστευα ότι ήταν η γυναίκα της ζωής μου. Την αγαπούσα, δεν άντεχα ούτε λεπτό μακριά της. Εκανα τα αδύνατα δυνατά να είμαι συνέχεια μαζί της. Ηταν πολύ όμορφη και ιδιαίτερα κοινωνική. Μιλούσε με όλον τον κόσμο. Την πλησίαζαν συνέχεια άντρες και αυτό δεν το άντεχα» ανέφερε στην κατάθεσή του και πρόσθεσε: «Συνέχεια καβγαδίζαμε γι’ αυτό. Δεν ήθελα να μιλάει με κανέναν. Ομως δεν με άκουγε… Την Παρασκευή τσακωθήκαμε πάλι για το ίδιο ζήτημα. Της είπα ότι ήμουν σίγουρος ότι με απατούσε. Εκείνη το αρνήθηκε, αλλά δεν την πίστεψα. Μου είπε ότι δεν αντέχει άλλο και ότι ήθελε να χωρίσουμε. Θόλωσα… Και έγινε ό,τι έγινε…» Σύμφωνα με όσα αποκάλυψε ο ίδιος στους αστυνομικούς: «Ηθελε να με χωρίσει για να γυρνά ελεύθερη. Να κάνει τη ζωή της. Στη σκέψη και μόνο ότι θα την έχανα τρελάθηκα. Αρπαξα ό,τι βρήκα μπροστά μου και άρχισα να τη χτυπώ… Οταν κατάλαβα ότι ήταν νεκρή, πήρα την απόφαση να την ακολουθήσω. Ετσι θα ήμασταν για πάντα οι δυο μας στον παράδεισο. Αλλά δεν πρόλαβα».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου