Τρίτη 13 Απριλίου 2010


Ο ΓΟΛΓΟΘΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΕΣ


ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ!
ΜΗΝΥΜΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ :
"Είμαι παντρεμένος με δύο παιδιά και άνεργος άπό τα χριστούγεννα η γυναίκα μου δεν δουλεύει δυστυχώς λόγω πολλών προβλημάτων έκανα το λάθος και χρησιμοποίησα πιστωτική κάρτα και από την στιγμή που έμεισα άνεργος αδυνατούσα να πλήρώσω οχι μόνο τις δόσεις αλλά και το γάλα του 4 μηνών παιδιού μου ζούμε με την πενιχρή σύνταξη της πεθεράς μου και τα μεροκάματα που κάνω καμιά φορά σε πιτσαρία ,η τράπεζα ctibank μεταβίσασε τα προσωπικά μου στοιχεία κάποια εισπρακτική εταιρεία η οποία όσες φορές ρώτησα ούτε καν λένε ποιά είναι ούτε που βρίσκεται και οι εριστικοί υπάληλοι της εν λόγω εταιρείας κυρία Κατσέλη μου πήραν τηλέφωνο όλο το γενεαλογικό μου δέντρο κάνοντας με ξεφτίλα παντού αλλά το χειρότερο είναι οτι επικοινωνούν με τον πατέρα μου στο χωριό και απειλούν θεούς και δαίμονες άμα δεν πληρώσω ο οποίος είναο ογδόντα ετών του ανέβηκε η πίεση και εισάχθει στο νοσοκομείο,ποιός κυρία Κατσέλη μου που είστε η αρμόδια υπουργός με προστατεύει εμένα και την οικογένεια μου από τα τρωκτικά των τραπεζών αφού βρέθηκα σε μια δυσκολγη στιγμή της ζωής μους; αν πεθάνει ο πατέρας μου από ποιόν θα ζητήσω ευθύνες; εκείνος ο νόμος για τα νοικοκυριά που τον διαφημίζεται από τα χριστούγεννα και ήρθαν τα άλλα χριστούγεννα γιατί καθυστερε μήπως για να αρπάξουν τα τρωκτικά και οι τράπεζες οτι έχει απομείνει στο κοσμάκη;σαν εμένα εκατοντάδες βρίσκονται στην ίδια μοίρα μήπως να κάνατε κάτι σύντομα";

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου