Τετάρτη 14 Απριλίου 2010


ΜΑΙΝΕΤΑΙ Ο ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΟΚΙΝΗΤΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ


ΣΤΟ "ΠΙΑΤΟ" ΤΟΥ ΤΗΛΕΘΕΑΤΗ ΕΧΕΙ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ,ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ
Ρεπορτάζ : Πάνος Μπουλούκος (από το Βήμα)
Γνωστούς ηθοποιούς, συμπαθέστατες γιαγιάδες και για πρώτη φορά ξεκάθαρη συγκριτική διαφήμιση επιστρατεύουν οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας στον «πόλεμο» που μαίνεται στην καρτοκινητή. Το διαφημιστικό τηλεοπτικό σποτ της Vodafone συνεχίζει να παίζεται τροποποιημένο και συγκρίνει τα προϊόντα και τις τιμές της με αυτά υπολοίπων εταιρειών, καταλήγοντας φυσικά στο... συμπέρασμα ότι «τα δικά της είναι τα καλύτερα».Η Cosmote, η οποία διαθέτει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στην κινητή τηλεφωνία και είχε τις μικρότερες απώλειες εσόδων την τελευταία διετία, παραμένει ψύχραιμη προς το παρόν, ενώ η Wind πέρασε στην αντεπίθεση με εμπορικό πόλεμο και έβγαλε στην αγορά «πακέτο» για επαγγελματίες και εταιρείες με απεριόριστη επικοινωνία, e-mail και Ιnternet μόνο από 9,90 ευρώ τον μήνα.Στη μάχη όμως μπήκε και ο Γερμανός, ο οποίος ανήκει στον όμιλο ΟΤΕ, προσφέροντας σε όσους καταναλωτές αλλάξουν το καρτοκινητό τους με σύνδεση στα προγράμματα Cosmote Απεριόριστα ένα Ρlaystation 2 και δωρεάν μία συσκευή κινητής τηλεφωνίας ως τις 17 Απριλίου.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου