Κυριακή 21 Μαρτίου 2010


ΕΚΑΝΕ ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ ΓΙΑ ΔΥΟΜΙΣΗ ΧΡΟΝΙΑ


ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΜΕ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΗΜΕΝΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ
Η Ναταλία Γερμανού υποστήριξε στο «Super Star» ότι η ψυχανάλυση δεν πρέπει να θεωρείται ταμπού, αφου και η ίδια την ακολούθησε για δύομιση χρόνια όταν δεν ήταν καλα, ενώ μίλησε και για το γάμο της με τον Πέτρο Ίμβριο.
Για το γάμο της με τον Πέτρο Ίμβριο και τη δημιουργία οικογένειας: «Έγινε τόσο χαλαρά και αβίαστα. Δεν το καταλάβαμε καν πότε φτάσαμε στην εκκλησία. Έφτασα κοντά στο να κάνω οικογένεια στη ζωή μου, όχι ότι ήμουν έγκυος αλλά στο μυαλό μου. Τώρα δεν το σκέφτομαι. Και δεν το αποκλείω και δεν το επιδιώκω. Ότι μεγαλώνω είναι αλήθεια, στη φορμόλη δεν είμαι. Θα πάψει κάποια στιγμή να υπάρχει σαν σκέψη, γιατί δεν θα υπάρχει βιολογική περίπτωση να συμβεί κάτι τέτοιο. Ωστόσο, θα υιοθετούσα ένα παιδί και μόνη μου. Όταν έχεις τη δυνατότητα, την οικονομική, και κυρίως τη συναισθηματική, μπορείς να το κάνεις».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου