Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010


Η ΚΡΙΣΗ ΜΑΣ ΦΕΡΝΕΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ


ΣΠΙΤΙ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ DVD Η ΝΕΑ ΤΑΣΗ!
Ρεπορτάζ : Αγγελική Καραγεώργου
(από ΤΑ ΝΕΑ)

«Έχω μειώσει κατά πολύ τις εξόδους και τα έξοδά μου. Παλαιότερα βγαίναμε τέσσερις φορές την εβδομάδα, τώρα αγοράζουμε κρασί και μαζευόμαστε όλοι μαζί σπίτι. Τα μεγάλα κλαμπ, που για να μπεις πλήρωνες 15 ευρώ στην είσοδο, όχι μόνο τα έχω περιορίσει, τα έχω κόψει εντελώς». O Θανάσης Φακίνος είναι ιδιωτικός υπάλληλος και όπως χαρακτηριστικά... αναφέρει, η οικονομική κρίση τον έχει επηρεάσει, αφού για να ανταποκριθεί στις παρούσες συνθήκες χρειάστηκε να κάνει συγκεκριμένες περικοπές σε ό,τι αφορά τη διασκέδαση και τον τρόπο ζωής του. Σύμφωνα με τον 23χρονο, οι εναλλακτικές λύσεις τον καιρό της κρίσης είναι DVD και συγκεντρώσεις σε σπίτια. Σε νυχτερινά μαγαζιά θα πάει πλέον «μόνο εάν υπάρχει κάποια καλή προσφορά», ενώ την παλιά συνήθεια που τον ήθελε να παραγγέλνει σε σχεδόν καθημερινή βάση φαγητό απ΄ έξω, την αφαίρεσε από το πρόγραμμά του. «Τουλάχιστον ας μάθουμε να μαγειρεύουμε!», λέει.
Δεν είναι όμως μόνο ο Θανάσης που άρχισε να μειώνει τα έξοδά του, αλλά και οι περισσότεροι Έλληνες, οι οποίοι άρχισαν τις περικοπές στη διασκέδασή τους, τις αγορές προϊόντων πολυτελείας και μη, καθώς και τις διακοπές τους. Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξε η διαδικτυακή έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία μετρήσεων Νielsen- σε 54 χώρες- και αφορά το δεύτερο εξάμηνο του 2009, εξετάζοντας τη στάση των καταναλωτών απέναντι στην οικονομική κρίση. Πιο συγκεκριμένα, το 83% των Ελλήνων σταμάτησε την εκτός σπιτιού διασκέδαση, το 79% ξοδεύει λιγότερα χρήματα για καινούργια ρούχα, ενώ το 67% έκοψε το φαγητό απ΄ έξω. Περικοπές όμως έκαναν οι Έλληνες και στις δαπάνες για τις διακοπές τους και τις μικρές αποδράσεις- σε ποσοστό μάλιστα 63%- ενώ λίγο πιο κάτω στο 55% βρίσκονται οι περικοπές στις δαπάνες των τηλεφωνικών συνομιλιών.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου